loader-logo

USŁUGI

gym
OTWARCIE KLUBU FITNESS

  Otwarcie klubu to długotrwały proces, na który składa się między innymi wybór lokalizacji, negocjacja warunków najmu, wybór dostawcy wyposażenia, projekt klubu, proces przedsprzedaży, rekrutacja zespołu, analiza rynkowa, analiza konkurencji oraz wiele innych pomniejszych zmiennych. 

  Zespół Fitness Consuting Group ma na swoim koncie uczestnictwo w otwarciach ponad 60 klubów fitness w całej Polsce, zarówno z segmentu klubów sieciowych jak i pojedynczych lokalnych klubów prywatnych właścicieli. Zapewniamy pełne wsparcie we wszystkich możliwych aspektach dot. procesu otwarcia klubu. Jeśli jesteś osobą, która chce wejść do branży fitness lub po prostu jesteś zainteresowany/a tego rodzaju inwestycją, umów się z Nami na spotkanie. Przed każdą tak poważną realizacją, proponujemy Naszym klientom szczegółową analizę, która oceni potencjał danego miejsca, lokalizacji czy pomysłu oraz określi poziom ew. ryzyka całej inwestycji. Dla zespołu Fitness Consulting Group bezpieczeństwo inwestycji Naszego klienta, to priorytet.

  1. ANALIZA LOKALIZACJI 
  2. PRZYGOTOWANIE BIZNES PLANU
  3. ORGANIZACJA PRZEDSPRZEDAŻY
  4. WSPARCIE W REKRUTACJI
  5. STWORZENIE STRUKTURY PERSONLANEJ KLUBU
  6. SZKOLENIA ZESPOŁU
  7. DORADZTWO W ZAKRESIE WYPOSAŻENIA KLUBU
  8. STWORZENIE ZAPLECZA WWW
  9. STWORZENIE ZAPLECZA SOCIAL MEDIA
  10. WDROŻENIE KAMPANII GOOGLE ADS
  11. ORGANIZACJA OPERACYJNA

PRZEDZIAŁ CENOWY CAŁEGO PROCESU OTWARCIA:

  • 25.000,00 – 50.000,00 ZŁ NETTO
[CENA ZALEŻY OD OKRESU TRWANIA PROJEKTU]
 

OD 3 DO 6 MSC.

ZREALIZOWANO DLA
interest
WSPARCIE W SPRZEDAŻY

  Kluby fitness opierają swoje przychody na 4 głównych filarach, jakimi są: SPRZEDAŻ CZŁONKOSTW, SPRZEDAŻ TRENINGÓW PERSONALNYCH oraz SPRZEDAŻ PRODUKTÓW NA BARZE + EW. INNYCH USŁUG [np. Masaż, Squash itp.] oraz ILOŚCI WEJŚĆ Z SYSTEMÓW ZEW. [Medicover Sport, Multisport, Sodexo, PZU, FitProfit i inne]. Na każdą z tych zmiennych mamy ogromny wpływ poprzez działania sprzedażowe, retencyjne czy związane z obsługą klienta.

  Na podstawie kilkunastoletniej praktyki związanej z pracą bezpośrednią w klubach fitness czy z poziomu trenera personalnego, recepcji, czy managera oraz na podstawie licznych szkoleń zarówno w Polsce, jak i za granicą, stworzyliśmy szereg procesów i systemów szkoleniowych, które pozwalają na osiąganie optymalnych wyników z w/w zmiennych przychodowych. Przed rozpoczęciem współpracy w tym zakresie, zawsze staramy się określić, na jakim poziomie zaawansowania jest obecnie dany klub. Na podstawie wniosków wynikających z analizy, przedstawiam plan naprawczy oraz szczegółowy harmonogram działań. Materiały edukacyjne i wdrożeniowe tworzymy w przystępnej formie, aby klient sam podjął decyzję, czy woli samodzielnie przeprowadzać zmiany na podstawie Naszych wytycznych, czy jednak woli skorzystać z Naszego wsparcia.

 

 

  1. SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA
  2. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE 
  3. PRAKTYCZNE WSPARCIE U KLIENTA
  4. OPTYMALIZACJA OBROTÓW – RECEPCJA
  5. OPTYMALIZACJA OBROTÓW – TRENINGI PERSONALNE
  6. ZWIĘKSZENIE LICZBY SPRZEDAWANYCH KARNETÓW
  7. STWORZENIE PROCESÓW RETENCYJNYCH W CELU UTRZYMANIA OBECNYCH KLIENTÓW
WSPÓŁPRACA NA 1 MIESIĄC:
 
  • 1 WIZYTA SZKOLENIOWA – 2500,00 ZŁ NETTO
  • 4 WIZYTY SZKOLENIOWE – 8000,00 ZŁ NETTO
 
WSPÓŁPRACA NA MIN. 3 MIESIĄCE:
 
  • 1 WIZYTA SZKOLENIOWA – 2000,00 ZŁ NETTO
  • 4 WIZYTY SZKOLENIOWE – 6000,00 ZŁ NETTO

OD 1 DO 12 MSC. [OPTYMALNIE]

ZREALIZOWANO DLA
class
SZKOLENIA

  Każdy klub składa się z 3 działów głównych, jakimi są: Recepcja, Sprzedaż oraz Trenerzy. Stanowiskiem spinającym to w całość jest oczywiście Manager klubu i/lub właściciel klubu / sieci.

  Szkolenia realizujemy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania klubem, skutecznej rekrutacji, strategii retencyjnych, marketingu online, budowania strefy wpływów. Propozycję szkoleń poprzedzamy zawsze wizytą audytową w celu dopasowania obszaru edukacyjnego na miarę potrzeb danego klienta. Wychodzimy z założenia, że szkolenia tzw. „celowane” w najsłabsze ogniowo danego obiektu, mogą przynieść najbardziej widoczne oraz wymierne efekty Naszej pracy.
1. SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA
2. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE: 
 
  • TRENINGI PERSONALNE
  • SPRZEDAŻ UMÓW DŁUGOTERMINOWYCH
  • [BAR / RECEPCJA]
 
3. SZKOLENIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ ORAZ MANAGERSKIEJ
  • 1 DZIEŃ SZKOLENIOWY – 2500,00 ZŁ NETTO

  • 4 DNI SZKOLENIOWE [PAKIET] – 8000,00 ZŁ NETTO

  • 5 DNI SZKOLENIOWYCH [PAKIET] LUB WIĘCEJ – 1500,00 ZŁ NETTO / DZIEŃ

OD 1 DO 12 MIESIĘCY. [OPTYMALNIE]

ZREALIZOWANO DLA
process
ZARZĄDZANIE

  W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy, gdzie poziom trudności wyszukiwania pracowników, szczególnie szczebla managerskiego, wzrasta z miesiąca na miesiąc, postanowiliśmy wprowadzić do listy Naszych usług tzw. INTERIM MANAGEMENT – tj. tzw. „ZARZĄDZANIE TYMCZASOWE”. Polega na objęciu kompleksową opieką danego klubu bądź klubów przez zespół specjalistów. Zadaniem zespołu jest zoptymalizowanie funkcjonowania klubu szczególnie pod kątem wszelkich procesów związanych z przychodem, sprzedażą oraz obsługą klienta. Natomiast głównym celem w/w zespołu oraz usługi, jaką jest INTERIM MANAGEMENT, jest wyszkolenie obecnego managera obiektu bądź w przypadku braku takiej osoby w klubie, wsparcie w rekrutacji oraz przygotowaniu, w trakcie trwania projektu, danej osoby do objęcia funkcji managera klubu.

 

  1. INTERIM MANAGEMENT
  2. WSPARCIE W PROCESACH REKRUTACJI
  3. TWORZENIE PROCEDUR FUNKCJONOWANIA KLUBU
  4. ZARZĄDZANIE PERSONELEM KLUBU / OBIEKTU
  5. KONTROLA KOSZTÓW KLUBU / OBIEKTU
  6. OPTYMALIZACJA PRZYCHODÓW
  7. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  8. TWORZENIE STRATEGI MARKETINGU ONLINE
  9. SYSTEMY RAPORTÓW ONLINE
  10. ORGANIZACJA PRACY SPRZEDAŻOWEJ
USTALANY INDYWIDUALNIE

OD 6 DO 24 MIESIĘCY. [OPTYMALNIE]

ZREALIZOWANO DLA
team-leader
SPRZEDAŻ KLUBU
  Sprzedaż klubu to bardzo rozbudowany proces. Jako zespół Fitness Consulting Group bardzo często mamy kontakt z podmiotami, które są zainteresowane rozwojem Swoich sieci klubów, co znacznie ułatwia powiązanie ich z potencjalnym podmiotem wyrażającym chęć sprzedania swojego obiektu. Pomagamy i wspieramy naszych klientów w procesach negocjacji, wyceny czy tworzeniu operatu szacunkowego w celu rzetelnej wyceny firmy oraz doprowadzenia sprzedaży do skutku. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresie, jesteśmy do dyspozycji.
 
  1. WSPARCIE W POSZUKIWANIU POTENCJALNEGO PODMIOTU ZAINTERESOWANEGO ZAKUPEM KLUBU

  2. TWORZENIE OPERATÓW SZACUNKÓW DLA POTENCJALNYCH KUPUJĄCYCH ZGODNYCH ZE STANDARDAMI BRANŻOWYMI
USTALANY INDYWIDUALNIE
USTALANY INDYWIDUALNIE
 
ZREALIZOWANO DLA